Vragen of Opmerkingen?

De meest voorkomende opmerkingen (en antwoorden) vind je hier:

Ik kan niet inloggen in mijn account

Je kunt jouw accountgegevens, zoals wachtwoorden of de status van jouw inschrijvingen, zelf beheren. Ook kun je hier zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik wil extra teamleden inschrijven

Je kunt extra teamleden aan jouw team toevoegen. Let wel: condities voor inschrijven kunnen over tijd veranderen. Zo kunnen wielshirts die je bij een bepaald evenement krijgt, vóór een bepaalde datum naar je worden opgestuurd, terwijl vanaf deze datum de shirts pas ná het evenement worden opgestuurd. Er gaat nu eenmaal een bepaalde tijd overheen voordat de wielershirt worden opgeleverd. Als je dus een extra teamlid inschrijft na de betreffende datum, zal hij of zij dus pas later een wielershirt ontvangen.

Ik heb een e-mail niet ontvangen

Waarom heb ik geen e-mails over de inschrijving ontvangen?

Na een inschrijving wordt automatisch per e-mail een bevestiging gestuurd. Bij inschrijving van een vriendenteam worden ook automatisch e-mails verstuurd naar teamleden waarmee zij hun deelname kunnen bevestigen.

Soms vernemen we dat e-mails niet altijd aankomen. De ontvangst van e-mails is echter mede-afhankelijk van de ontvangende e-mail server en dat ligt uiteraard buiten onze controle.

Let er bij gratis e-mail providers op of e-mails niet automatisch in een bepaalde folder terecht komen. Zo verdwijnen e-mails die naar gmailaccounts worden verstuurd nog wel eens automatisch in een reclame folder.

De meeste problemen ondervinden we met e-mail accounts van Ziggo. Bekijk hier of dit mogelijk het gevolg kan zijn van storingen bij Ziggo. Ziggo biedt overigens een service waarmee problemen bij ontvangst van e-mails mogelijk verholpen kunnen worden.

Ik wil inschrijven (en eventueel een kortingsbon gebruiken)

Hoe doe ik dat?

Stap 1. Inschrijven begint bij de website van een wielertocht, zoals bijvoorbeeld de Flandrien Ride:

Stap 2. Onderaan de site kun je jezelf inschrijven of een team. Je wordt dan automatisch doorverwezen naar het inschrijfformulier op de website van NL Tour Rides. In het inschrijfformulier kun je diverse opties selecteren, waaronder de afstand die je wilt fietsen.

Stap 3. Zodra je alles hebt geselecteerd, wordt je doorverwezen naar de online winkelwagen. Hier kun je eventuele oudere inschrijvingen weghalen én -indien je deze hebt- een kortingscode invoeren:

Stap 4.  Vervolgens wordt je doorverwezen naar de betaalpagina. Hier tref je verschillende betaalmogelijkheden aan.

Staat het antwoord er niet bij?

Stuur ons een e-mail!